2.0: La nova forma de comunicar

Comment: 0

Si mirem al nostre voltant, ens donarem compte de la creixent irrupció de les noves tecnologies a la nostra societat, i de que la seva ràpida evolució està canviant la forma de comportar-nos. Aquest fet suposa tot un repte per a les empreses que volen ser competitives en aquest marc, per aquest motiu a S.Comunica ofereixo totes les eines possibles per poder fer que els meus clients es diferenciïn de la resta.

Actualment les barreres geogràfiques han deixat de ser un impediment. Les pàgines web, les plataformes de comerç electrònic, els smartphones i les “tablets” s’han convertit avui en dia en part del procés normal de comercialització, així com en la nostra targeta de visita i imatge per a tots els públics amb els que l’empresa es relaciona. Avui en dia, ens identifiquen i ens perceben pel que mostrem i el que diuen de nosaltres.

La velocitat en la que es mou la informació s’ha multiplicat notablement en els últims anys. Nous conceptes, noms i tècniques han anat apareixent constantment. SEO, el model de posicionar-nos en els buscadors; E-Marketing efectiu que crei valor; Social Media Management, com a canal de comunicació amb actuals i potencials clients, etc. Tots ells són imprescindibles per a les empreses existents i de nova creació.

A S.Comunica remarco la importància que té fer marca amb l’empresa, com ara tenir un logotip que representi els valors de l’organització. A partir de la imatge corporativa tant una empresa com un petit negoci poden transmetre qui són, què fan i com ho fan. El logotip d’una empresa porta la càrrega de representar en una imatge tota l’organització, els objectius, la personalitat, etc. És l’ànima de la empresa en el mercat i és útil per la promoció d’un producte o servei.

Hi ha una gran varietat de formes i tècniques per a crear una imatge corporativa atractiva que captivi tant a nous com a antics clients. Els colors, per exemple, produeixen diferents sensacions i influeixen directament en la percepció i en la simpatia dels consumidors per a una marca o una altre.

Tenir una imatge corporativa establerta, juntament amb una pàgina web i xarxes socials actives és la millor combinació per tal que el teu negoci tingui l’èxit que necessita.

Les xarxes socials són les que estan movent més els negocis en el món, no et quedis enrere i fes que la teva empresa creixi a través d’elles.

Encara no estàs al món 2.0?

Comments

Leave your comment

Principi