La velocitat en la que es mou la informació s’ha multiplicat notablement en els últims anys. Nous conceptes, noms i tècniques han anat apareixent constantment. SEO, el model de posicionar-nos en els buscadors; E-Marketing efectiu que crei valor; Social Media Management, com a canal de comunicació amb actuals i potencials clients, etc. Tots ells són imprescindibles per a les empreses existents i de nova creació.
A S.Comunica remarco la importància que té fer marca amb l’empresa, com ara tenir un logotip que representi els valors de l’organització. A partir de la imatge corporativa tant una empresa com un petit negoci poden transmetre qui són, què fan i com ho fan. El logotip d’una empresa porta la càrrega de representar en una imatge tota l’organització, els objectius, la personalitat, etc. És l’ànima de la empresa en el mercat i és útil per la promoció d’un producte o servei.
Hi ha una gran varietat de formes i tècniques per a crear una imatge corporativa atractiva que captivi tant a nous com a antics clients. Els colors, per exemple, produeixen diferents sensacions i influeixen directament en la percepció i en la simpatia dels consumidors per a una marca o una altre.
Tenir una imatge corporativa establerta, juntament amb una pàgina web i xarxes socials actives és la millor combinació per tal que el teu negoci tingui l’èxit que necessita.
Les xarxes socials són les que estan movent més els negocis en el món, no et quedis enrere i fes que la teva empresa creixi a través d’elles.
Encara no estàs al món 2.0?
Comments
Leave your comment