En seu anterior logotip podiem trobar: un cor que simbolitzava l'amor, la creu de Jesús ja que les Filles de la Caritat neixen d'una comunitat cristiana catòlica i el foc amb el que es representava la urgència del servei als més necessitats.
Els vaig presentar tres propostes, la primera era una adaptació d'aquests tres elements caracteristics però amb uns traçats més simples. D'aquesta manera quedaven els elements més modernitzats i a la vegada representaven els valors de senzillesa, humilitat, creativitat i llibertat que la companyia volia transmetre.
El color que vaig triar va ser el blau, ja que era el seu color corporatiu anteior, pero amb la diferència que el color el vaig obternir del blau marí de l'uniforme que portaven habitualment i que algunes Filles de la Caritat encara porten. Tot això ho vaig acompanyar amb una tipografia sense serif ja que aquest estil de tipografies donen un toc de modernitat, són simples i llegibles, d'aquesta manera també combinava amb la línia simple del logotip.
Les dos propostes restants que vaig presentar trencaven amb els símbols del logotip que ja tenien, per aquest motiu es van quedar amb la primera proposta ja que es tractava d'una modernització de l'actual i continuava amb la imatge que els identificava.
En aquest projecte els vaig presentar:
- Logotip general.
- Logotip – adaptació per a les obres de la fundació.
- Tarjetes de visita.
- Paper i sobre de carta.
- Firma de correu electrònic.
- Plantilla per a presentacions.
Comments
Leave your comment